✖M.U.S.I.C.S✖

16 January 2010

ღ Man's Tears


When I was on the phone to hear your cries
My heart lost with your tears
Listening to you cry,unable to speak words of comfort
I can only quietly listen to your grief
The only way to give you nothing
feel that I am useless
Would like to tell you “There I was,will always support you”
However,if it stuck in the throut,unspeakable
I dont like you say you want to die,n dont want you die
but you have repeatedly told me that you are serious abt it
I really want to make you wake up
so that you know what life is precious





当一个男人在你面前,舍弃尊严流泪的时候
是抱着什么心态?是视你为他的谁?
男人有泪不轻弹
泪掉下来的瞬间,什么尊严什么羞耻都没有了
这就为何,我比谁都珍惜男人的眼泪
人家说    男人流泪是种懦弱
我说    男人落泪就代表真的伤透了





Don't say you are fine when crying,笨蛋






最近有很多不知名人士打来我号码
一直很多wrong number
有个号码打了不出声,昨天又miss call
我在想,会不会是她

看到了她的部落
我不知道是不是自己想多
但我知道发生了什么
只是不知道对象是不是自己
但是,那么巧
就是同一天,来了那通不出声的电话
巧合而已吗?



她就像小孩一样,对他没有信任感
我就像坏人一样,隐藏着我的情绪


放手吗?

No comments: